A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Johan Boström, för evigt den jag älskar

Av Rianna - 26 oktober 2010 08:41

När jag träffade dig så visste inte jag att du skulle bli kär i mig. Än mindre att du skulle fråga chans på mig. Men när lajvet var slut och vi åkte hem till våra hem, så började jag söka efter dig. Och när jag plötsligt fick ditt nummer, så sa arrangören av lajvet att du sökt efter mig också. Gissa om jag blev förvånad när du ringde upp...

 

Den 6:e september 2008, vilken magisk dag. Jag satt och chattade med dig på msn, du berättade om din klassresa och jag lyssnade intresserat. Helt plötsligt så frågade du "Mina klasskamrater sa att vi skulle vända på bussen och åka hem till dig... Vill du veta varför?" Jag blev nyfiken och svarade "Ja, visst" Han slutade skriva en stund, innan han skrev "Att vi skulle åka hem till dig så att jag kunde fria till dig... Ja, just det..." Jag blev rätt chockad först, för jag var ju inte beredd på det. "Jaha...?" Han blev återigen stum, innan han skrev "Vill du att jag ska fria till dig?" Jag spärrade upp ögonen ytterligare. "Ja, ja det vill jag..." Du tog dig tid att skriva nästa meddelande, och det var så fint men jag kommer inte ihåg ordagrant vad du sa, dock...   Men efter att du sagt det så sade jag "Ja."


Sedan var vi ihop. Du visste inte vad du skulle säga och skrev en massa flummiga saker för att du var så ovan med att ha flickvän. Du har dyrt och heligt lovat mig att jag är din första och enda. Jag känner mig rätt smickrad för det, och det är samma sak för mig. Jag räknar inte Isak som mitt ex, han förtjänar det inte. Han räknade aldrig mig som sin flickvän egentligen, och det vet jag. Så varför skulle jag då räkna honom som min expojkvän?


Du är den enda för mig. Du är så snäll och bryr dig verkligen om min hälsa och mitt välmående. Du har underbar humor som vi delar, och dessutom passionen för Nordman och manga/anime. Men skillnader finns det också! Du älskar höjder, jag avskyr dem. Du gillar skräckfilmer, jag avhyser dem gärna. Jag älskar hårdrock, du följer med i strömmen när jag spelar upp sådant för dig. Jag älskar fotografi, du att teckna. Du gillar promenader, jag gillar soffan. Men alla dessa likheter, olikheter och åsikter som vi har gör oss till det perfekta paret, för vi är varken för lika eller olika. Jag älskar det, det bli aldrig för tråkigt eftersom att vi alltid kan hitta på något nytt när vi träffar varandra!


Jag kunde aldrig bett om en mer älskvärd pojkvän, alla som kallar dig idiot och ser dig som korkad/dum och konstig, så kan de ta sig nånstans, för du är underbar, snäll och smart. Snygg är du också, älskling. Bara så du vet!


Fan vad jag har tur som har dig, jag kunde inte ha drömt om något bättre än du, för det finns inte! Jag kommer för evigt älska dig, Johan! Glöm inte det.

 

  

Jag längtar tills du flyttar hit, då får jag träffa dig nästan hur ofta jag vill! *gooos*

 

I need a thousand hearts to carry all my love for you...   


Johan + Rianna = För evigt vi två

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards