A nerdy sweet life

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Rianna - 31 oktober 2010 13:42

God mat, massa glada, spontana människor, dans till underbar musik och hårt partande hela natten. Allt detta utan den förbaskade alkoholen som folk påstår att man måste ha för att kunna släppa loss. Jag tycker att bilderna nedan kommer säga det motsatta!

  

Nu är det bevisat i alla fall.. Jag ÄR snygg!


    


                                   


Den sista bilden är ju då från dagen efter, de som skulle sova över åkte alla ned till nån skola vi skulle sova i, och dagen efter så steg vi upp tidigt och stack till Drabanten för att käka frukost. Det var rätt avslappnande efter en lång natts partande... Och det bästa är att allt detta partande skedde utan en enda droppe alkohol... GO UNF!


Over and out!

 

P.S Who do you gonna call?

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards