A nerdy sweet life

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Rianna - 27 oktober 2010 20:43

Dagen bestod av: skola, Uppsalamuseét, få godis av Mickis på stan, få hjälp att äta upp den av både henne och Linnéa, jag ville inte äta allt själv... Slängde sedan resten, hem, prata i telefonen med Johan, datorn, teater och...

 

Att asgarva åt denna reklam! Killen med champangen låter som om han får orgasm... Lol! Och tjejen som också låter som om hon får orgasm, alltså, SÅ goda är de inte... Jag kan immitera killen! XD

 

Ja, juste! Ni skulle få se hur jag skulle se ut som gammal, men ja... Jag har tappat bort koderna till hemsidan som hade bilderna... -.-' Jaja, får ta nya... Suck!


  

Haha, I got a chocolate-calendar! I OKTOBER! Haha! Jag äger! Och ja, jag gillar att ha chokladkalendrar!


Nu ska jag dra, ska tvätta håret! Lol!

Moi moi

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards