A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Rianna - 20 oktober 2010 14:45

Alla säger att denna vinter kommer att bli den värsta på flera tusen år eller så, och jag som fick stå ut med mycket förra vintern, fasar inför denna förutsägelse...

 

En av de värsta sakerna man fick stå ut med förra vintern var till exempel tågförseningar. Eftersom att man bor 32,2 mil ifrån sin pojkvän, så åker man ju tåg varenda gång man ska dit. Först var Johan försenad med en timme ungefär när han skulle åka till mig på jullovet, och vårt tåg dit som vi skulle åka med till honom var försenat så vi fick vänta i nästan en timme... Om det inte var mer, jag kommer inte riktigt ihåg... Sedan så hände det mest irriterande av allt!


Vi kom till Örebro Central, sedan då... Jo, tåget stod still i ÅTTA timmar! Ni hörde rätt, ÅTTA timmar! Sedan åkte vi vidare och fastnade i Kumla i fyra timmar och sedan sammanlagt fyra timmar på diverse ställen. Det var ganska jobbigt för mitt psyke. Hade inte Johan varit där hade jag fått spel och rivit hela tåget.. Eller typ nåt i den stilen! Tack Johan för att du var med då, annars hade jag verkligen brutit ihop...


Sedan var det också kylan... Men den upplevde ju alla så det var ju ingen nyhet... Men den där jävla kylan tog fan nästan livet av mig! O.o Och så halkade jag ett antal gånger och stukade foten två gånger och smalbenet en gång, och så skadade jag även min förbaskade svanskota. Urinvägsinfektion för att det var fuktigt och kallt osv osv. Förbaskade vinter, försvinn, liksom! Och snart är den här igen, förutspådd att vara värre än förra vintern...


Hur ska detta sluta?

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards