A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Rianna - 30 oktober 2010 12:12

Jag som blev så jävla nöjd med bilden! Alltså, mamma har ingen bra syn och så kastar hon gliringar på mina jävla bilder... Denna gång handlar det om mina fina vampyr-bild jag tog idag för ett tag sedan...


    

Jag tyckte den blev ashäftig, men så kommer mamma och SKRATTAR åt den... Fan vad besviken man blir, ju?! Den som tycker bilden ser rolig ut kan ta sig i arslet och hålla det för sig själv. Jag vill inte ha fler gliringar på den här bilden.. Tack!


Idag blir det Halloweenbal tillsammans med Peppar, Danna och Karin, och så kommer även Per och Ida också! Fan va kul! Längtar till ikväll... Ska snart ringa Johan så att jag hinner göra det innan jag drar. Awesome! Men ja, som sagt, nu tänker jag skita i mammas jävla gliringar och tycka att bilden är awesome i alla fall. Så det så!


Nu ska jag dra, moi moi! Bilder från balen kommer imorrn!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards