A nerdy sweet life

Alla inlägg under juli 2014

Av Rianna - 20 juli 2014 13:04

Nu är jag en aning chockad faktiskt, haha!

 

Det börjar med att jag missar ett PM, från självaste Clara Henry, på facebook där hon berättar att jag vunnit biljetter till en Linnea Henriksson-konsert. Det meddelandet hamnade i min övrigt-inkorg 3 JUNI och jag svarade i ONSDAGS. Synd att jag missade men hon svarade faktiskt och sa att det var fler som hade missat PM:en. 


     Mycket fint att hon svarade så långt fram, det uppskattas! 

Tycker ni kan kolla in Clara Henry om ni ännu inte gjort det. Underbar bloggare och vloggare som har mycket humor! 

www.claraslife.com


Sedan skickar Pepsi ett meddelande till mig där de säger att jag vunnit en snabb-tävling som jag deltog i för några dagar sedan. (De har dock inte skickat något mejl till mig ännu, men det kanske händer något när det blir vardag igen!)


Och idag så fick jag ett avi. Avsändaren stod som "Limhamn" eller vad det var. Jag undrade vad tusan detta var om. Så jag åkte till Heby för att hämta ut paketet. Det var visst från Cloetta, de hade ju haft en Polly-tävling med Sean Banan, och jag hade då vunnit en officiell New Era-keps med Sean Banans logga. Glad överraskning, tack Cloetta! Den var faktiskt riktigt snygg också, gillar den gröna färgen!


Dock var den för liten för både mig och Johan så jag får hitta ett annat syfte för den!

 

Och sist men inte minst... jag har vunnit en Epicfaiil-tävling igen!! Det var den jag skrev om i förra inlägget eller så, om personlig almanacka! Vill ni kolla in Epicfaiil så klicka på bilden! AAAH, jag är så glad! Jag har länge velat ha en almanacka därifrån, men har inte kommit till skott med att beställa. TACK Epicfaiil/Moa och personligalmanacka.se!


Happy happy joy joy!

 

Se till att kolla in Clara Henry och Moa, de är awesome!

 

Moi moi!

Av Rianna - 9 juli 2014 23:50

Är även med och tävlar om en personlig almanacka från Epicfaiil och personligalmanacka.se!

 

Var med du med vetja! Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

 

Moi moi!

Av Rianna - 8 juli 2014 14:02

ÄNTLIGEN har jag sparat ned alla mina bilder från gymnasiearbetet till jpg, så nu kan jag visa dem här för er! Det är en utställning om hur det kan gå för en person som utsätts för mobbning, jag har utgått ifrån andras upplevelser och mina egna när jag gjort detta arbete. Modell: Linnea Bodotter! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS, som sagt!


Före mobbning




Fly verkligheten





Ångest/Depression




Insomnia



Tröstätning




Missbruk




Ätstörning




Självskada



Orkeslös


The End.

 

Det var synd att jag inte kunde ställa ut denna serie som jag ville i skolan, det blev för lite tid över. Men aja, nu kan jag i alla fall visa den för fler i alla fall! Konstruktiv kritik mottager jag gärna.


Moi moi!

Av Rianna - 6 juli 2014 17:19

Jag är med och tävlar hos Sushiflavors sommartävling, där man kan vinna presentkort i hennes webshop full med miniatyrer, pysselsaker och smycken. Var med du med!

 


Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

 

Lycka till!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards