A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Rianna - 23 oktober 2010 19:48

Idag så bar det av till staden för att möta upp Danna, Peppar och Karin! Karin har för veckan kommit hem för att ha höstlov, och hon ska med på halloweenbalen som vi ska på som ska vara denna helg! Awesome!

 

Som sagt, idag hängde jag alltså med vännerna! Vi drog nästan direkt till Donken och köpte mat, innan vi satte oss i Svavagallerian vid hissen där det fanns som en liten "scen" som vi satte oss vid och åt, och vi hade jättekul! We lol'd alot!


  

Vet ni vad? Jag älskar mina kompisar! Väldigt mycket! Visste ni det? Ja, nu vet ni i alla fall!   


Vi satt där ett bra tag innan vi drog till centralen, där vi satt i trappen en stund innan Danna blev tvungen att dra...   Sedan satte sig jag, Karin och Peppar på övre våningen och snackade. Snart blev jag tvungen att dra, likaså Karin och Peppar. Vi ska alla fyra på halloweenbal i nästa helg, så vi hinner lattja mer innan Karin ska åka till Gotland igen...   Vill inte att hon ska det!!! NIH!!


Bäst för Karin att hon kommer tillbaka så snart som möjligt då, annars åker jag till Gotland och kidnappar henne! Jag menar allvar, Karin! Jag kommer hålla dig fången i min garderob och mata dig med choklad och ketchup! Varannan dag kan du får sill också, om du är snäll! Möjligtvis surströmming också!


Dun dun DUUUUN!

 

 

  

   

Aren't they beautiful?! I just love them, my little trolls... Haha!


Alltså, jag vill ha en asgrym sminkning på halloweenbalen, kan Peppar fixa en sådan på mig? För hon är så awesome på detta! Danna och Karin får gärna hjälpa till, bara det blir snyggt! Och inte för tjejigt... Det ska helst vara en sotig sminkning också! Annars blir det nog inge snyggt på mig... Haha!


Jag är typ alldeles överfylld med kärlek!! Jag är alldeles varm inuti! Tihi!


Och bara för att ni ska få en bild på mig från denna dag så lägger jag upp den som blev finast

   

Nej, Danna pussar mig faktiskt inte på kinden, hon typ... Blåser mig i örat... O.o 


Haha, lol! Vi hade kuuul idag! Trolololololol! Det blir nog ännu kuligare nästa lördag! TROLOLOLOLOLOL!! Awesomesauce... IN A COSPLAYDRÄKT!


Förresten, jag kollade på ICE AGE 3 idag! Den var fett awesome! Jag älskade den, den var så jäkla söt och rolig, ni måste se den om ni inte redan gjort det! LOVE IT! Här är en låt från den filmen *peka nedåt*

Söööt!

 

Nu ska jag typ gå och lägga mig! (Snarare lägga mig i sängen, lyssna på en CD och läsa "Eragon: Den äldste") Hehe, goodnight!


Moi moi!

 

  

P.S Jag hoppas för Johans egen skull att han klarar av alla fyllehundar på den där gymnasiefesten han är på nu... Hurt my boy and I kick your asses!

Av Rianna - 23 oktober 2010 19:25

Jag har hittat de vackraste dockorna i världen! Jag önskar mig någon av dessa underbara sötnosar!

 

  

 

   


   


   


   

  

Fan... Jag är kär! Dockorna är fan asfina!! Vill ha! D:

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards