A nerdy sweet life

Alla inlägg under maj 2013

Av Rianna - 24 maj 2013 09:32

Bilderna, tillslut! Bered er på en fotobomb!

 

                                                                                   

Det var den lilla bomben det!

 

Hade jättekul i Dalarna, Siljansnäs. Ha kul med kompisar och tjäna pengar på köpet. Mycket bra upplevelse!  


Moi moi!

Av Rianna - 16 maj 2013 00:05

Lägger upp lite färska bilder innan den stora fotobomben a lá Dalarna kommer, som förhoppningsvis kommer snart dessutom! Men så länge får ni dessa bilder!

 

  En bild från framsidan av Johans lägenhet som jag tog imorse och redigerade nu.

 

Jag bjöd Johan på China Garden för en liten del av min lön som jag fick från Dalarna.

 



Min lön från förra helgens jobb. Känns bra att jobba fram sina egna pengar!

 

  Flaskor jag köpte på Panduro innan jag skulle träffa Max.

 

  Träffade sedan Max! Vi chillade på MAX en stund där jag käkade lite mat, sedan drog vi till Gamestop där jag köpte detta spel, Alice Madness Returns! Ska bli kul att testa!

 

  En fin choklad.

 


Gooodis! 

 

Frukost och sötheter.

 

En ny glass jag testade på idag!

    Ett riktigt fancy bokmärke jag fick hem med posten idag, det är en present från de bekanta i England. Blev så glad! Så himla fin och omtänksam present, älskar den!

 

Den stora fotobomben borde komma inom en snar framtid. Är lite svårt att få tid till att ladda upp då jag gör mycket i skolan just nu. Får se om det inte går att fixa en fotobomb imorrn hemma hos Johan. Vi får se hur det går! 

 

Men det var allt jag hade för nu så..

Moi moi!

Av Rianna - 9 maj 2013 12:13

Hejsan svejsan, ursäkta för dålig uppdatering, men det är lite svårt att orka vara aktiv om bilderna alltid ska fucka upp sig när man vill uppdatera.


Men ska uppdatera med ett stort fång bilder på måndag när jag är i skolan och kan ladda upp bilder ordentligt, så då får ni lite bildbomber!


Ni får ett litet smakprov från alla bilder, kan nog åtminstone ladda upp en bild utan att allt blir skit!  Ett par blåsippor som befann sig i min farmors rabatt. Så fina! 

 

Ska slänga upp en hel del bilder från UNF-träffar, myshelger med vänner och pojkvän, random fina bilder och så vidare. Ni får se sedan! Hela denna långhelg ska jag jobba med Joanna och Linnea i Dalarna, så ni får vänta tålmodigt tills jag är i skolan igen och kan ladda upp alla bilder utan strul!


Hoppas ni får en bra långhelg, allesammans!


Moi moi!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards