A nerdy sweet life

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Rianna - 25 oktober 2010 20:29

Idag var Tilia i skolan igen! Fan vad awesome! Jag blev jätteglad när jag såg henne sitta i sitt basgruppsrum, hon var varit sjuk i en HEL VECKA och typ nån dag till! Maaoooooo! Men nu är hon frisk igen!   

 

Idag var jag med Tilia hela dagen, skönt för jag har varit rätt ensam på senaste tiden... *mutter* Men nu var hon till skolan i alla fall! Vi hade det väldigt roligt och pratade om rätt.. Konstiga saker! Haha!


På lunchen var det fan ännu värre. Love, Erik och Simon satte sig vid samma bord som oss och snart var diskutionerna igång. Om mannens G-punkt (det kom jag på) om att rasistiska skämt inte var roliga, homosexualitet, sex och annat. Muppat? Ja!


När jag hade över på sången "Die Mauer" med musikläraren Annika så fick jag plötsligt ont i halsen. Inte kul! Nu sitter jag och har ont i nacken också... Suck! Jag tror Tilia smittade mig med sitt "ont i nacken" som hon hade igår. Hon typ förde över den till mig eller nåt sådant... Bläää! Nej då, inte Tilias fel. Jag måste gjort något jävligt konstigt när jag somnade på bussen alltså...


  

Johan... Je ne peux pas vivre sans toi! Och om du inte vet vad det betyder så betyder det "Jag kan inte leva utan dig"


Och ja, jag älskar bilden, står för den och anser att den inte är ett dugg porrig, och det är den ju inte så... Ja, ni fattar! Jag älskar Johan och alla ska få veta det! JAG ÄLSKAR JOHAN!!!!!!   Längtar verkligen till nästa veckan, can't wait much longer! Det ska hände så mycket awesome och jag längtar verkligen efter att bli kramad och kysst av älskling! Maoo...


Nu ska jag lägga mig och läsa Eragon! Lol... Hoppas min nacke blir bra tills imorron...

 

MOI MOI!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards