A nerdy sweet life

Alla inlägg under februari 2014

Av Rianna - 19 februari 2014 14:19

Fick en önskepärla av Johan i present och tyckte den var så fin. Man fick öppna själva musslan själv och se vilken färg man fick, jag fick vit pärla för success! Sedan skulle man lägga pärlan i detta hänge. Älskar den!

 


Den är så fin!  

 

Moi moi!

Av Rianna - 19 februari 2014 13:58

For to starve is to hate is to kill is to sin
Better love's on your plate get your fill and dig in

 

Om nom nom!

 

Moi moi!

Av Rianna - 19 februari 2014 13:49

The powerlines went out and I am all alone
But I don't really care at all, not answering my phone
All the games you played, the promises you made
Couldn't finish what you started, only darkness still remains

 


Lite bilder från när jag var med Joanna och vi gick till kyrkogården i närheten...

 

Moi moi!

Av Rianna - 10 februari 2014 16:16

Kan väl ändå ge en sneakpeak-bild när jag ändå håller på...

Min bröllopsklänning. Den är mer blå här men den är djupgrön/smaragdgrön egentligen. But anyways, jag älskar den, grät direkt när jag ställde mig framför den stora spegeln i butiken. Övervägde inte ens en vit klänning. Passar fan inte i vitt på det sättet. 

 

Älskar den verkligen! Och det bästa med klänningen är att man kan använda den igen, då den inte är så puffig, vit och "bröllopig" så att säga!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards