A nerdy sweet life

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rianna - 31 augusti 2012 08:04

En sak jag verkligen hatar är...

 

Regn. Det är bra att det regnar, regn behövs av flera anledningar, men jag hatar det ändå. Det är blött, det är jobbigt och det förstör mitt goda humör.


Tänk er att ni fixat till er riktigt fint, ni har en bra hårdag och ni har en massa grejer med er som ni måste få med er från skolan när ni slutar. Och så regnar det! Du har dessutom inga regnkläder och måste som vanligt CYKLA till skolan. YEAH! DAGEN ÄR FULLBORDAD! Elller... NEJ!!!!! 


Blir så förbannad att jag bara känner för att skrika när jag cyklar där i spöregnet, blir verkligen så jävla förbannad att jag bara vill slå regnet i bitar. Regn frustrerar mig på ett sätt som inte många gör, jag tål det bara inte. Jag vill att det ska vara snustorrt, helst. Med en liten frisk bris när det börjar bli för varmt. Det är mitt ideal-väder. För usch, jag hatar regn. Hatar det verkligen. Om det regnar när jag ska ned på stan kommer jag att flippa ur. Seriöst. För orkar inte.


Sluta regna nu, snälla? 

 

Hej då

Av Rianna - 29 augusti 2012 18:32

Kollade igenom brandos.se och hittade lite skor som jag bara älskar! De har ju alla sorters skor där, så det är ju inget fel på sortimentet!

 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

Jag är otroligt sugen på platåskorna med rött mönster och på lack-kängorna med låg platå. Så grymt snygga!

Hoppas man kan få köpa någon dag...

 

Moi moi!


Av Rianna - 27 augusti 2012 20:00

Ny design!

 

Och är så jäkla nöjd! Headern blev asbra den här gången! Är så sjukt nöjd, helt enkelt!

Satt ett tag med den headern, så har jobbat en hel del på den!

Vad tycks?


Är hemma hos Johan så skriver inte mer just nu, ska mysa.

 

Moi moi!

Av Rianna - 24 augusti 2012 10:48

Min andra favorit-komedi är Men in Tights. Har spammat den flera gånger om i min DVD-spelare, den är helt enkelt underbar! Mel Brooks är en cool snubbe, må jag säga!

 

       

 

 

 

 


           

 

   

 

   

 

           

 

   

 

                                 

 

Jag rekommenderar Men in Tights STARKT! Watch it!

 

Moi moi!

 


Av Rianna - 23 augusti 2012 09:22

I helgen ska jag och Johan se på White Chicks. Det är en av mina favorit-komedier. Garvar som fan varje gång jag ser den.

               

 


 

 






             
         
     

 

 

                 

Längtar efter att få skratta åt den igen! Rekommenderar den starkt, så sjukt rolig och varierad!

 

Moi moi!



Av Rianna - 22 augusti 2012 09:26

Sitter nu i skolan...

 

Johan sov över igår och det var så skönt att sova bredvid honom. Sov som en stock, och ville inte stiga upp idag. Det var så mysigt helt enkelt. Skönt att han kommer tillbaka i helgen, mina päron ska iväg till Järvsö och Johan ska vara hos mig hela helgen. *mys*

 

Idag ska jag till överviktsenheten, känner dock inte att jag behöver det nu när jag håller mig till det jag SKA äta och hur jag SKA träna. Tre gånger i veckan tränar jag + cyklar till varje ställe jag ska inom staden såsom skolan, city m.m + går om det är så att jag inte behöver cykla till ett ställe för det är ganska nära. 


Men ja, lika bra att få det överstökat. 


Nu ska jag käka lunch.

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 augusti 2012 16:02

Because it's so cute!

 

Nom nom    

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 augusti 2012 14:54

Ja, som ni ser.

 

Så har jag en ny, dock tillfällig, design. Jag har tröttnat som fan på den gröna så jag gjorde om lite.

Blått blev temat! Blått eller lila blir nästa tema.


Nu ska jag träna.

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards