A nerdy sweet life

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Rianna - 5 oktober 2010 21:35

Efter skolan idag stack jag ned på stan med Gino, Peppar och Danna. Gino åkte hem rätt snart, blev lite ledsig över det D": Men blev sen glad igen för att Peppar och Danna hade fun stuff to say!

 

Vi drog ned till Burger King där jag fick låna 10 kr av Peppar så att jag kunde köpa en burgare. Vi satt och pratade & flummade och hade askul! Efter ett tag så började Danna och Peppar sjunga på en låt från Pokémon, en remix typ. "Du e mamma" eller nåt sånt.. Helt plötsligt hör vi det från högtalarna.. O.o Alltså, det låter som om den som sjunger i högtalarna sjunger "Du e mamma" han också... FLERA GÅNGER! Det var fett läskigt!


Sedan drog vi till Hemköp där jag köpte Cola (fy på mig) och lånade Kebabhouse toalett. Sedan blev jag tvungen att åka hem och göra mat... Spaghetti Carbonara med BRÄNT bacon! Jag ville inte smaka, det får pappa göra imorrn.. Åt en knäckebrö-macka istället! Lol!


Jag vill ha fredag nu, vill på lajv! Lääängtar verkligen! Kommer skitmånga som jag känner dit, fett awesome! Min kusin Wesse och hans flickvän, två från Lilla Draken-gillet i Uppsala, där jag köpte min awesome yxa, Johans kusin kommer också (honom känner jag dock inte riktigt) och hoppas det kommer ännu fler känt folk! Skulle vara kul, föfan!


Fett taggad!


 

Peace out!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards