A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Rianna - 21 oktober 2010 19:24

Johan är min never ending story! Aldrig att jag tänker lämna denna underbara människa, aldrig! Jag blir så ledsen när han ringer och är alldeles förstörd, oftast ringer han för att hans lillebror är så jobbig och elak mot honom...

 

Alltså, Erik! Jag tycker du ska sluta vara så onödigt elak mot din bror! Vad har han gjort dig, liksom?! Och jag vill påpeka att du är så jävla barnslig att du inte låter Johan sitta var han vill i vardagsrummet när han inte stör någon... (Som ni hör så blir han arg för inget, den här lille pojken) Och sedan säger du att det är HANS fel att DU inte kan kolla på tv:en för att han sitter bakom soffan! Vad är det för jävla skitsnack! Och att sitta bakom soffan är VÄRRE ÄN ATT FÖRSÖKA HUGGA NÅGOT MED KNIV?!! Vad i HELVETE! Nej, nästa gång du börjar bråka med Johan och jag är där så ska du fan få se på annat! Har du hört talas om verbal smocka?! Om inte så kommer du få en chock!


Nej, du ska fan inte dumma dig, ungjävel! Det här är inte första gången du trakasserar honom, och jag fattar liksom inte av vilken anledning... Det finns inte ens en anledning!! Hur länge ska du hålla på att göra så att Johan blir ledsen och arg & trött på livet?! VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVLA ROLIGT, FÖR??!!! (Förlåt mitt språk, men jag är så jävla förbannad) Och förlåt Pia för att jag snackar såhär om din son, men neeej... Såhär kan man FAAAN inte bete sig! Ska Johan få ta den här jävla skiten eller, han orkar snart inte med det mer! Han har själv sagt det till mig. Och han förtjänar inte att må skit! Jag blir så ledsen, för fan! Om Erik är elak mot Johan när jag är hos er nästa gång så tyvärr, då kommer jag att bli flyförbannad. Då kommer han bli utskälld som fan, tro inte annat!


Den som gör Johan illa kommer inte oskadd förbi mig...

 

  

Jag älskar dig Johan, kommer alltid stötta dig fullt och helt!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards