A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Rianna - 17 oktober 2010 18:24

Mina mål inför hösten/vintern! (Dessa mål är förstås fortskridande)

 

1. Att sluta äta så jävla mycket godis. Jag börjar seriöst må skit av detta! Jag äter endast efterrätt på särskilda tillfällen, och inte heller där för mycket.

2. Ät mindre överhuvud taget, det är inte bara godiset som gör det.

3. Utmana mig själv. Om jag t.ex skiter i det satans godiset så länge som jag behöver så får jag t.ex köpa ett par snygga kängor som jag alltid vilja haft, eller en ny mobil.

4. Motionera mera! Gym, långpromenader och cykelturer.

5. Mera grönsaker och frukter. Prova lite mer och var inte så kinkig! Låt Johan tvinga i mig sallad! Haha!

6. Var mera städad och lyssna på päronen. Annars tar det nog hus i helvete...

7. Slösa inte med pengarna så mycket...

8. Gå ned 10 kilo tills vi ska flytta. Om inte det hinner uppnås så åtminstone 5 kilo.

9. Låt dina vänner slå dig på fingrarna (inte bokstavligen) om du vill gå nånstans och "köpa nåt sött". Exempelvis ICA, kiosken nära skolan osv osv...


Det är mina mål från och med nu! Nu jävlar ska det bli andra paprikor! (Istället för bullar, för det får jag ju inte äta... Haha!)

 

Nu kör vi!

Av Rianna - 17 oktober 2010 18:09

I've done everything as you say, I've followed your rules without question
I thought it would help me see things clearly, but instead of helping me to see, I look around and it's like I'm blinded...

 

I'm spinning out of control
Out of control
I'm spinning out of control
Out of control

Where should I go?
What should I do?
I don't understand what you want from me
Cause I don't know
If I can trust you
I don't understand what you want from me

I feel like I'm spinning out of control
Try to focus but everything's twisted
And all alone I thought you would be there
To let me know I'm not alone
But infact that's exactly what I was

I may never know the answer
To this endless mystery

Where should I go?
What should I do?
I don't understand what you want from me

I'm spinning out of control
Out of control
I'm spinning out of control
Out of control

Varför i helvete skulle jag vilja bli vän med en sån som du?


När du är precis som personen i låten, bara utnyttjar och gör en besviken...

 

Fuck att jag skulle vilja bli vän med dig då?!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards