A nerdy sweet life

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Rianna - 16 oktober 2010 20:22

Tänkte bara berätta kvällens film, snacks och skämt. För skojs skull liksom!

 

Dagens film blir...

  

NYA Robin Hood-filmen! Hoppas den är bra, men det tror jag nog!

 

Kvällens snacks blir...   

Estrella Rings sourcream and onion!

 

Dagens skämt blir ett som jag hittat på själv...

Vad kallar man en kille som onanerar?

Svar: Självutlösare!

 

Lol, jag hade verkligen tråkigt där... Haha!


Moi moi, nu ska jag dra!

Av Rianna - 16 oktober 2010 19:15

Här kommer lite bilder från min egna fotopromenad dagen innan den med Tilia. Hoppas ni gillar dem!

 

                    

Jag är otroligt stolt över dem! Om nån stjäl dem så tar det hus i helvete, bara så ni vet! Samma gäller dem från min och Tilias fotopromenad och även alla andra som jag tagit. Så våga inte!

 

Kommentera gärna och säg vad ni tycker om bilderna!

 

Ciao!

Av Rianna - 16 oktober 2010 13:57

Igår var ju jag och Tilia ute på en fotopromenad. Det var ytterst underhållande och väldigt mysigt nu när det var härlig sol och vackra höstfärger överallt. Tilia som sällskap är trevligt trevligt! Här följer det några bilder från dagen...


                          

Jag är otroligt nöjd med alla bilderna! Tilia är ett lysande exempel på fotogenique, alltså! *stolt* Och alla bilderna utan Tilia i tyckte jag också blev alldeles awesome. Det börjar gå frammåt för mig! *stolt*


Efter allt fotande åt vi alltså på Max, en varsin Max Supreme-burgare slank ned. Mumsigt! Sedan blev vi båda tvugna att åka hem/nån annan stans så vi sade hej då och jag tog då bussen hem. Fick på vägen till bussen ett sms av Tilia: "OMG OMG, det snöar +.+" Och ja, det gjorde det faktiskt. Lite grann! Det var fett irriterande... Haha!


Senare följer några bilder från min egna fotopromenad dagen innan denna. Stay connected!

 

Ciao!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards