A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Rianna - 12 oktober 2010 17:28

Idag slutade jag från skolan klockan 12.00 för att vi skulle ha hemstudiedag. Har suttit och skrivit en del och även tagit lite höstfoton. Här nedan följer även ett videoinlägg!

 

Som ni hörde i videon, 24-timmars frågan lyder: Vad är det konstigaste/roligaste/knäppaste/ovanligaste du finner riktigt irriterande?

 

Idag så var det en rätt bra dag, vi gjorde inte så mycket förutom att gå på en musikföreläsning. En väldigt bra en! Jag har gjort en ungspannkaka med äpplen nu, den var god!


  

Inte särskilt vacker kanske, men god! Lol! Jag kan inte laga mat... Haha!


Jag ska skriva en uppsats om Berlinmuren och om Ebba Grön i skolan. Jag ska sjunga deras låt "Die mauer" som handlar om just Berlinmuren. Kommer bli sjukt bra! Yaay! Jag ska sjunga in den på video när jag lärt mig den och lägga pp den här, så vänta bara!

 

Nu, dags fö lite "American Pie: The Naked Mile"

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards