A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Rianna - 7 oktober 2010 22:52

Jag deltar i en tävling om ett par Converse på bloggen Gina Tricot News som varar fram till den 22/10-2010! Delta gärna ni också! Länken ovan leder direkt till tävlingen!

 

Idag så stannade jag kvar på skolan för att se på sjuornas show som jag inte kommer kunna kolla på imorron, eftersom att jag bara åker till skolan för att göra provet på morgonen och sedan åker jag hem igen. Jag ska ju på laaajv imorgon! SÅÅ AWESOME!!!! Medan jag väntade snackade jag med Peppar, From och Danna. Jag åt cheesburgare, drack läsk och åt chokladbollar... Fast de mesta av chokladbollarna fick några tiggande sjuor, bland annat Randig. Även From fick!


Jag kollade som sagt på sjuornas show idag då. Och jag gillade fyra saker riktigt mycket. Några som klädde ut sig till djuren från Madagaskar och dansade till "I like to move it". Sedan några som dansade till "Kung fu fighting", sedan Randigs och Porrsexans grupp som var så sjuuukt kickass! Jag fick en liten crush... Peppar vet vad jag menar! Och så några som sjöng den där K'NAAN-låten som var med i FIFA Worldcup-reklamen. Tjejen i gruppen sjöng så jävla bra! *sparkle*


Här är ett klipp från förra årets niors showkurs, en Harry Potter-parodi, fett awesome! För att jag inte har klippet med Porrsexan och Randig ännu.. :"( Peppar är Draco, Ikka är Hermione, Inez är Ron och Bröd är Harry!


Och här är även en med Danna som är med i en James Bond-parodi! (Danna är bartendern)


Båda är fett awesome! Love love! Hoppas jag får se Randigs och Porrsexans klipp snart!!

Imorrn blir det alltså lajv för mig! Hur ballt är inte det? Mitt första lajv på ungefär 2 år och 3 månader! ... Ja, jag har räknat... Lol! Jag ska vara en häxa som heter Tara, det är awesome! Jag ska vara ond och kaxig... Det är så inte jag! Kommer bli lite svårt, men jag måste ju utmana mig själv.


Nu måste jag dra, annars lackar pappa på mig...

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards