A nerdy sweet life

Alla inlägg under juli 2013

Av Rianna - 28 juli 2013 18:39

Jag lovade er bilder på hundar, här kommer dem!

Eila och Tolle leker!

             


Bilder på fina Eila!

             

Bilder på Eilas syskon och deras mamma plus Freja!

Råsa!


Freja!

 

 

Jolt!

     

 

Råsa! 

 

Sickan! 

   

 

Råsa igen!

   

 

Råsa och Jolt!

 

 

Råsa återigen!

 

 

Schapendoe är nog en av de mest charmiga raserna there is enligt mig, de är så mysiga och lekfulla. Kärleksfulla med! Så otroligt mysiga! Hundar är riktigt fina djur! ^^


Moi moi!


Av Rianna - 26 juli 2013 18:06

Här kommer en bildbomb från resor till Skövde, tjejkväll, mys med Johan, mat, bebisar och annat roligt! 


 

Saker jag köpt:                                    

Jag köpte även underkläder, strumpor och en klänning till min kusins bröllop!

 

Bebis Kristoffer!


 

Mat!

            

 

En fin Johan!  

 

Mer mat!          

 

En fin Joanna som jag hade tjejkväll med!  

 

Godis jag fick av mamma!  

 

Jag ska även redigera lite hundbilder och lägga ut, var hos Johans mor Pia och hennes hundar, för att Eila skulle få hälsa på sina syskon och sin mamma. Det var hur kul som helst, hon mådde toppen med sina syskon! Så ska lägga upp lite bilder när jag redigerat dem! 


Moi moi!

Av Rianna - 2 juli 2013 09:13

Så, jag har varit otroligt frånvarande från bloggen. Men det är för att jag flyttat. Just precis, flyttat. Jag flyttade den 29:e juni in hos min pojkvän Johan, och det känns hur bra som helst.

 Så nu bor jag faktiskt ihop med denna underbara man. Älskar dig, Johan!  

 

Har nu även gjort en adressändring, så jag kommer även kunna ansöka om busskort när skolan börjar. SUPER!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt, kommer komma med mer detaljerade blogginlägg senare. Ha det bra på er alla så länge!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards