A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Rianna - 11 november 2010 21:06

Ja, lite om idag...

 

Jag var duktig i skolan idag och redovisade ett kapitel i matten, blev godkänd och allt! Gött! Sedan bokade jag upp mig på första delen i ett prov i steg 20 i engelska, som ska vara imorrn! Måste plugga tills dess... Haha!


Imorrn efter skolan blir det en liten fotosession med Peppar, det är lite bilder till en musikvideo hon ska göra. Ska bli fett kul, mitt första fotojobb! Haha, jag får ingen lön men hon länkar mig i alla fall så att jag får credit för att ha tagit bilderna. Det är det enda jag begär, so no problem, liksom!   


Och så var det då den här "30 Dagar, 30 Frågor" också...


Dag 3: En bild på dig och en släkting!

  

Som ni ser är inte jag med i bilden för jag har ingen bild på en släkting OCH mig. Detta är min morfar Olle och moster Malin. Detta foto togs på min konfa den här sommaren!

 

Gotta go!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards