A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Rianna - 19 november 2010 21:32

Idag så gick skolan rätt bra. Jag gjorde engelska-läsförståelse, gick på engelskaKP och gjorde SO-prov i religion... Supertråkigt men det gick! Jag fixade rätt många poäng på provet, det vet jag. Det var fett enkelt!

 

Efter skolan (slutade klockan ett för att vi fick gå när vi gjort klart provet) så gick jag ned på stan för att hämta ut biobiljetterna till nya Harry Potter-filmen jag och pappa skulle kolla på. Biografen hade inte öppnat ännu så jag gick ned på stan en stund för att roa mig själv istället. Köpte en julklapp till Tilia som jag tyckte passade henne asbra! Hoppas hon blir glad för den!


En ledtråd, Tilia:

- Ett bra set saker som du kan behöva när du behöver komma ihåg!

 

Hihi, fin ledtråd tycker jag. Sedan köpte jag även hårfärg till mig som Peppar ska hjälpa mig att applicera imörgön! Då ska jag ju till henne och sova över och fota & så!

  

Wierd look? Yeah, kinda! Hoppas färgen blir fin...   


Juste, när jag köpte en snacks-meny på bion idag så fick jag en Harry Potter-kortlek också! Blev fett happy!!


     

Mitt favoritkort by the way! Voldemort är fan rätt snygg, när man kollar ordentligt! Peppar har slagit i mig det... Haha!


Sedan gick jag till Max och åt lite mat, jag köpte en av deras lyxshakes och jag rekommenderar dem starkt. Sjukt gott! Jag tog choklad, och jag tvekar inte att göra om det.


Av bär det till bion, där jag då köper Magi-menyn och får KORTLEKEN! Sedan kommer pappa och vi gick snart in i salongen. Reklam som vanligt, myyycket underhållande... Not! Haha... Sedan började filmen... Och jag kan knappt beskriva vad jag tyckte om den, jag var för trollbunden för att kunna uppfatta min åsikt om det hela. För att inte börja bita på naglarna som jag så fint slutat bita på tog jag sugröret från den längesedan tomma coca-cola burken och började tugga på istället. På så sätt skonades mina stackars naglar under hela filmen. Har inte bitit på dem efteråt heller. Duktig jag är! *stolt*


Men som sagt, imorrn blir det Peppar-time! Ska bli fett awesome! Måste ladda kameran också, när jag tänker efter... Hehe... Nu blir det annats skoj!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards