A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Rianna - 21 november 2010 21:58

Jag har gjort way mycket mer än det jag kommer skriva på bloggen nu men det är ju så att klockan är lite efter 22.00 och imorrn är det skola igen så jag slänger upp lite korta saker här, mer roligt kommer imorrn!

 

Som ni kanske ser så har jag en ny bloggheader och en ny design på bloggen. Headern är gjord av söta Tilia ( www.othereyes.blogg.se ) och jag är fett nöjd med hur den blev! Tack snälla, söta, rara Tilia för andra gången gillt! (Hon gjorde ju min förra header också) Jag önskar jag hade photoshop och var lika bra som du på att redigera! *avis* Kärlek på dig!


Och så var det ju en dagens också...

 

Dag 7: Någon som betyder mycket för dig

 

Eftersom att det är många som betyder mycket för mig så kan jag inte bara nämna en, men har tyvärr inte bild på alla så jag nämner namnen istället: Väninnorna Tilia, Peppar, Danna, Karin, Sara, Frida och min pojkvän Johan. Det är de som betyder mest, sedan finns det ett antal till som betyder en del också, som till exempel Raphaela, men dessa betyder mest för mig! Kom ihåg att jag skrev alla namn i slumpvis ordning, så ingen kommer före någon annan! En bild på Johan får representera denna dag!

  

Visst är det en fett snygg bild? Påminner om ett skolfoto fast med finare bakgrund och personen i bilden är placerad åt andra hållet än hur vi brukar vara placerade i ett sådant foto.

 

Nu blir det att läsa lite Eragon och så sova!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards