A nerdy sweet life

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Rianna - 6 november 2010 12:07

Idag är det alltså dags för den efterlängtade Nordman-kryssningen som jag, Johan och mina päron ska på. Klockan 18.00 avgår båten, och då är det dags för trerättersmiddag på ett Halloween-pyntat Cinderella och klockan 19.00 är det NORDMAN-DAGS!

 

Älskling sitter och läser en bok om livets oförklariga mysterier, och jag lyssnar på Raubtier "En hjältes väg" medan jag funderar på om jag ska vara utklädd på båten eller inte. Det är nämligen Halloween-tema på Cinderella denna helg, och de säger att båda i Nordman ska vara utklädda riktigt tufft. Man vill ju liksom vara lite coolt utsmyckad själv också. Men egentligen skriver de att bara Håkan ska vara utklädd, de kallar honom Nordman BARA. Men de har visst glömt att MATS finns också! *mutter* Nordman är en DUO, så det så. Det är både Mats och Håkan som är Nordman!   


Men det ska bli awesome i alla fall, hoppas att man får ta autograf! Och ett foto! Måste få!

  

They are A W E S O M E!

 

Till middag får man själv bestämma vilken förrätt, varmrätt och efterrätt. Mitt val blir... Förrätt: Skagenröra i tunnbrödskorg, varmrätt: Helstekt fläskfilé med chipotlechili-smaksatt bearniesesås och flodkräftstjärtar, efterrätt: Dessertbord med olika läckerheter att välja mellan. Nom nom vad gott detta kommer bli, hoppas jag i alla fall!   


Nu blir det lussebulle-fika med varm choklad! Sedan är det dags att köpa lördagsgodis och sedan åka med storebror in till stan för att ta bussen till båten!

 

Moi moi

 

  

P.S Ska man se ut såhär på båten?

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards