A nerdy sweet life

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Rianna - 26 november 2010 21:34

Ja, här sitter jag och hostar & har ångest. Jupp, ni hörde rätt. Jag är förkyld! Jag har ett jävla sjå att torka snoken varannan minut och hostar den minut jag inte behöver torka snoken... Jippi!

 

Sedan är jag besviken på mig själv för att jag inte tar tag i min bilduppladdning nån gång, Peppar vill ha sina foton men jag har inte ens överfört dem från kameran till datan... Nej, nu jävlar, skärpning! Imorrn ska jag ha skickat dom Peppar, och det lovar jag! Förlåt också för att jag inte loggade in på msn heller, fick inte... Ja, du vet hur det är med mina päron så jag behöver nog inte förklara.


Snart ska jag hoppa in i bastun och sedan ta en kopp te. Kommer vara mycket skönt, jag liksom... Måste ta det lite lugnt nu. Lugnare än vad som varit idag. Gick till skolan på förmiddagen som jag gjorde igår också, för att göra lite viktigt skolarbete, är nu godkänd i engelskan för hela nian, vill säga steg 20, men då vill förstås Andreas att jag ska jobba mot VG, vill säga steg 30... Palla göra tio steg på en termin? Nej, Andreas, nu får du skärpa dig!


Juste, ska lägga upp dagens också!


Dag 10: Vad lyssnar du på när du är...

 

Glad: "United States of Pop (Blame it on the pop)" - Various artists

Ledsen: "Never alone, always alone" - Takida

Arg: "Get psycho" - Disturbed

Partysugen: "Can't touch this" - Mc Hammer och även "What is love" - Haddaway

 

Nu ska jag minsann gå och basta!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards