A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Rianna - 30 november 2010 17:11

Ska göra klart två svenskasteg till på torsdag. Det är tre dagar räknat med idag. Jobbigt läge, men måste göras. Annars kommer jag få IG i svenskan i år, och jag måste kunna söka in till gymnasiet jag vill till...

 

Ja, jag ska alltså skriva en massa på min svenska när jag är klar med inlägget, måste göras! Alltså, jag vill gärna ha betyg i allt, nu när jag ska söka in på gymnasiet med höstterminens betyg. Fuck...! Håller förresten på med svenskan under tiden, kan nog klara av båda sakerna samtidigt. MÅSTE BLI KLAR!!! Skolan vill mig illa


Jag har nu fått bekräftelse om att jag ska vara Joseph Buquet (Master of the Flies) när jag och en grupp av kompisar och diverse personer ska cospa folk från "Phantom of the Opera". Vi kommer nog inte cospa dem denna UppCon11 som kommer nästa år, men på ett senare konvent. Jag kommer att på UppCon11 cosplaya...

  

Chairman från "Vampire Knight". Han är fett cool och jag älskar han! Måste skaffa sådan där peruk! >.< Vet nån en affär med peruker man kan göra om lite så att den ser ut såhär! *peka på bilden*

 

Jag ville först cospa Bunny från Fullmetal Alchemist, men det blev inte så. Hon är mörk och ser inte så märkvärdig ut förutom bazookan hon har i benet, men den han jag ju inte illustrera heller. Så det blir Chairman istället, lite lättare att göra förutom peruken...

 

Absolute Bröllop är en underbar skiva, ska jag säga er. Världens finaste musik finns på den! Bland annat Fred Åkerström med "Jag ger dig min morgon".

Fett söt!  

 

Jag måste gå till sängs nu, men tänker fortsätta skriva på mitt skolarbete på rummet. Måste bli klar!

 

Hoppas ni får en god natt!

Moi moi!

  

En bild på fina mig för att göra inlägget lite roligare!

This is who I want to be... 

Av Rianna - 30 november 2010 08:15

Har inte bloggat på TVÅ dagar! Jag är så seg! Måste skriva lite mer när jag kommer hem...


Sitter nu i skolan med finaste Tilia! Hon har fint hår, alldeles färgglatt med rosa, blå och grönt!   Idag ska vi jobba massor med svenska, igår gick det ju inte så bra då vi flummade oss igenom dagen, haha! Mer om det när jag kommer hem! Nu ska vi kolla på nyheterna som vi gör typ varje morgon. Nu kom Raphaela också, hopn har också fint hår!   Långt och brunt! Jättefint! Va fint hår alla har då! Jag med! *stolt*


Jag bjuder på en bild på lille Max, Johnnys lilla toypudel-valp!

  

  

Söt va?   Sötnosen är jättemysig!

 

Nu måste jag nog sluta, annars tror jag Per bli sur. Han har också fint hår, han har blonderat det!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards