A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Rianna - 8 november 2010 20:32

Ni får ursäkta mig men jag kommer inte orka skriva om min fantastiska vecka med älskling idag... Jag slänger dock in första delen av "30 dagar, 30 frågor" idag! Frågorna har jag snott från www.luffi.se som är en blogg jag tycker ni borde läsa! En gullig kille som skriver en mysig blogg och är allmänt awesome!

 

DAG 1: Fem små fakta om dig?

 

1. Jag är bisexuell (om ni inte redan visste det)

2. Jag ÄLSKAR fiskbullar i hummersås

3. Jag har aldrig varit kär "på riktigt" förrän jag träffade min nuvarande pojkvän Johan

4. Jag är endast besatt av "Vampire Knight"-vampyrer

5. Jag är en riktigt "attention whore"

 

Där har ni alltså mig! Jag lovar att skriva om kryssningen och allt imorgon, lovar! Hoppas ni får en god natt!

 

Moi moi!

Av Rianna - 8 november 2010 08:33

Gick upp klockan fyra idag för att göra pojkvännen sällskap till bussen som tar honom till hans tåg. Jag åkte sedan till skolan och kom dit till halv sju... Och dörrarna öppnas när? Jo, klockan halv ÅTTA! Jippi...

 

Vi kom hem klockan fem igår efter att ha varit på nöjeskryssningen på Viking Lines båt Cinderella. Där lyssnade vi på Nordman, sjöng karaoke och åt god mat. Jag tänker berätta närmare om detta när jag kommer hem, bland annat det lilla misstaget i början som fick en att känna som om man fastnat med skägget i brevlådan... Höhö!


Som sagt, jag gick upp klockan fyra idag och åkte med älskling in till stan för att lämna honom vid Enköpingsbussen som skulle ta honom till sitt tåg. Jag åkte sedan vidare till skolan och stod därmed i en timme och fryste för att skolan var låst. Sjukt smart man är... *suck*


Jag skriver några mer intressanta inlägg i eftermiddag! Ni får ha det bra!

 

Moi moi

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards