A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Rianna - 13 december 2010 19:19

Jag vill bara förnya min önskelista lite grann.

 

1. Pengar, pengar, pengar och mer pengar. Behövs nu när jag ska köpa julklappar i mellandagsrean! Hann inte köpa mer än en julklapp innan jag var pank.

2. Sennheiser 202 HD hörlurar!

      

3. En ny mobil, en som dessutom INTE är en Nokia. Skulle vara så jävla uppskattat att få en ny, min gamla är lite knäpp.

4. Lajvkläder i alla dess former, och helst skor också! Har storlek 40-42, byxstorlek 44-46 och tröjstorlek är densamma (Large-XL)

5. Tigertofflor!

     

6. En kimono av något slag, gärna en lite större än vanligt, så att jag kan ha den som morgonrock. Kolla på tröjstorlekar på nr.4


Det var önskelistan! Skulle vilja att mina söta läsare röstar på mig på LuffiToppen! En kille som har bloggen www.luffi.se har en egen topplista och jag har gått med där! Rösta!


<a href="http://luffis.topplista.com/in.php?id=15257">Luffi Toppen</a>


Nu ska jag hjälpa morsa baka peppisar!

 

Moi moi!


Av Rianna - 13 december 2010 18:40

Dagens dårå, ursäkta för min försening!


Dag 14: En partybild på dig

 

Jag och Danna på Halloween-balen. Detta är så nära partybild man kan komma på min dator, för jag fick inte tag på nån bild på när jag dansade eller något. Visst är vi fina?   

 

Kommer fler inlägg snart! 

 

Moi moi!  

Av Rianna - 13 december 2010 14:17

Idag har jag varit ledig från skolan! Hallelujah! Lättnaden över att jag hade ledigt idag var stor, jag är astrött och är väldigt ofräsch i håret. Usch och fy om jag hade fått gå till skolan så...

 

Jag kom upp klockan tio för att dra på mig morgonrocken och hasa ned till köket med en tröttmosig uppsyn och ögonbajsiga ögonlock. Kokar karamellte, häller upp ett glas äppeljuice och rostar två mackor som jag lägger Tiveds-gjord hallon/rabarber-marmelad på. Mumsigt värre! Kollar mejlen och får sedan ett sms av Linnéa som undrar om jag vill åka pulka med henne idag. Såklart jag vill! Jag ska dra dit vid halv fyra, då blir det åka av! Kul kul!


Har skrivit lite olika saker och lyssnar på massa nostalgisk musik, myspys. Har även tittat på lite film "Ace Ventura - Djurdetektiven" första filmen! Hahaha, skrattade så att jag grät! Och på tal om film...


Så har jag beställt biljetter hem till älskling, åker den 28:e december och kommer hem den 3:e januari. Det blir alltså ett till nyår med käraste älsklingen. På väg till Skövde Centralstation med tåg får jag bokad fönsterplats med bord och internet hela resan. Lyxigt! Vägen tillbaka blir dock utan internet och bokad sittplats, men det får man ta. Jag brukar få sittplats ändå, det brukar man hitta i vagn 15 som brukar vara obokad. Och lägg märke till detta: Mina föräldrar ska åka till Wien på nyår, men jag väljer att åka till älskling istället. Vi älskar verkligen varandra, det märks som fan!   


Har precis klätt på mig och ska om en halvtimma dra till fina Linnéa, pulkadags! Fett kul, har liksom inte haft så mycket att göra idag så omväxling gör mig gott. Hoppas inte Johan ringer när jag är borta, det är en vana han har... Jag vill prata med honom! Maooo!


  

Sötaste älsklingen som jag träffade någon vecka sedan! Jag älskar dig!   


Nu ska jag göra ett till inlägg för "Dagens" vilket jag inte gjort på länge! Vi hörs snart!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards