A nerdy sweet life

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Rianna - 26 december 2010 00:48

Just nu så har jag en rätt splittrad känsla i kroppen, som jag dock tar med en nypa salt. Jag känner mig mest glad, men också en hel del flummig, arg, ledsen, lycklig, lite illamående m.m Men ja, som sagt, tar det med en nypa salt!

 

Jag kan berätta lite om vad jag fick i julklapp, för att ha nåt att säga. Jag fick mobilen jag så gärna ville ha, en Nokia X3 - Touch and type. Pengar, underkläder, böcker, chokladaskar m.m Nu ska jag köpa ett par Sennheiser 202 HD hörlurar för en del av pengarna, måste ha! Bästa ljudet, det är just vad de har! Hoppas de finns kvar när jag ska köpa... Ska nämligen på mellandagsrean imorgon (den 27:e) och då MÅSTE det finnas kvar sådana på Kjell & Co. MÅSTE!


Kollar just nu på Sweeney Todd och är smått illamående, borde sova egentligen, fattar ju ändå inte vad de säger. Jag suger på att snappa upp vad de säger i filmer om jag inte har text, och så är jag trött som stryk...


Mer glada inlägg lååångt senare på dagen, hoppas ni läser då!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards