A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Rianna - 21 december 2010 21:46

Jag har ett bloggtips till alla som vill gå ned i vikt!


Den här tjejen har påbörjat sin resa på ett hälsosammare liv och driver en väldigt intressant viktminsknings-utmaning på sin blogg. Hon skriver massa intressanta saker på bloggen också och har väldigt bra humor, så man slösar inte bort några dyra minuter när man läser denna blogg!


www.junigirl.blogg.se heter alltså bloggen och jag tycker att ni borde läsa den. Ett guldkorn för alla som vill bli peppade till viktminskning och annars en kul blogg att följa.


Lova att ta en titt?

 

Moi moi!

Av Rianna - 21 december 2010 21:26

Tja, tänkte ju lägga upp några covers jag har gjort, här kommer de!

 

KOM IHÅG ATT TA PÅ HÖRLURARNA, 

 

DÅ HÖRS DET BÄTTRE!

 

Numb - Orginal av Linkin Park (Ignorera det irriterande ljudet i början när jag sjunger)


Du - Orginal av Love (Lilla Melodifestivalen) Det kommer nog en ny cover av den låten snart, denna blev inte så bra.


Kristallen den fina - Orginal? Vet inte vem... Ehe...


Oogie boogie song - Orginal av en sångare från "Nightmare before christmas"


Jack's lament - Orignal av en sångare från "Nightmare before christmas"


Och sedan kommer två versioner av samma låt, jag vill att ni jämför och sedan säger vilken ni tycker är bäst.



Hey soul sister - Orginal av Train. Version 1 och 2


Hoppas ni gillar dem. Säg gärna vad ni tycker om någon speciell låt, om ni inte orkar lyssna på alla så ta en och säg sedan vad ni tycker i kommentar-båset!

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards