A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Förnyelse av önskelista!

Av Rianna - 13 december 2010 19:19

Jag vill bara förnya min önskelista lite grann.

 

1. Pengar, pengar, pengar och mer pengar. Behövs nu när jag ska köpa julklappar i mellandagsrean! Hann inte köpa mer än en julklapp innan jag var pank.

2. Sennheiser 202 HD hörlurar!

      

3. En ny mobil, en som dessutom INTE är en Nokia. Skulle vara så jävla uppskattat att få en ny, min gamla är lite knäpp.

4. Lajvkläder i alla dess former, och helst skor också! Har storlek 40-42, byxstorlek 44-46 och tröjstorlek är densamma (Large-XL)

5. Tigertofflor!

     

6. En kimono av något slag, gärna en lite större än vanligt, så att jag kan ha den som morgonrock. Kolla på tröjstorlekar på nr.4


Det var önskelistan! Skulle vilja att mina söta läsare röstar på mig på LuffiToppen! En kille som har bloggen www.luffi.se har en egen topplista och jag har gått med där! Rösta!


<a href="http://luffis.topplista.com/in.php?id=15257">Luffi Toppen</a>


Nu ska jag hjälpa morsa baka peppisar!

 

Moi moi!


 
 
narges!

narges!

14 december 2010 13:27

Hej gull, vilken fin blogg!

Såg att du var med och tävlade om tandblekning fast inte vann, men dont worry jag har en tävling på min blogg där du kan vinna tandblekning. Inte så många som tävlar så stor vinstchans, grymt va?

Vi ses där!

http://vahedi.webblogg.se/2010/december/tavling-vinn-tandblekning.html

http://vahedi.webblogg.se

Rianna

14 december 2010 14:23

Tackar så mycket :"3 Klart jag tar en titt! :D

 
Bika

Bika

14 december 2010 16:06

Finns inget sött med efterblivna, och inte heller med folks inställning till dom som den du har. Eftersom att du inte kan se humorn i bilden så tar jag för givet att du inte skrattar åt någon/ någonting eftersom att det alltid finns någon som har ett syskon/förälder/barn/kompis/hund som är det du skrattar åt. Antingen så gör man som jag och inte gör skillnad på folk oavsett om de råkar ha ett handikapp eller inte, dvs behandlar alla lika, och skrattar åt dom, eller så har man inte rätt till att skratta alls.

http://www.bika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards