A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Dag 12 och skolarbete

Av Rianna - 1 december 2010 07:32

Nu ska jag snart dra på mig kläderna och dra till skolan. Kommer nog bara hinna med åtta-bussen. Men jaja, det får bli som det blir, för jag blev tvungen att gå in på datan för att skicka över mina skolarbeten till skolmailen, för jag måste bli klar med svenskan idag. Nu är det bara en läsförståelse i steg 17 och bokanalys i steg 18 kvar...

 

Jag sitter i bara morgonrock än så länge och åt frukost för cirka tjugo minuter sedan, så det kan tyckas att jag ska vara lite mera rapp i mina rörelser och komma till skolan i tid. Fast jag ringde Jess nu och frågade om skjuts, och det fick jag, så jag kommer komma i tid i alla fall! Lycka! Tack så mycket!  


Jag tänkte slänga upp Dagens för att jag inte gjort det på ett tag!



Dag 12: Varför började du blogga?

 

Jag började blogga för att jag ville berätta om mitt liv och skriva roliga saker så att alla kan se. Jag började med att skriva som små detaljerade berättelser när jag bloggade, för att beskriva det vackra i livet. Nu beskriver jag livet sådär målande när jag väl har lust. Men att blogga är kul, speciellt när jag har en snygg blogg att skriva på och att jag kan stava alldeles rätt. Jag hatar att stava fel på blogginlägg, jag är en perfektionist när det gäller sådant!

 

Nu kommer snart Jess och hämtar mig, gotta go!

 

Moi moi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards