A nerdy sweet life

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Rianna - 9 oktober 2011 10:57

Jag älskar hösten. Och Halloween. Det är nog min favorithögtid förutom julen. 


Denna bild har jag gjort själv. 


Denna kostym har någon faktiskt GJORT!! Riktigt bra gjord eller hur? Älskar Jack Skellington!

     



Denna har jag också gjort själv!


Längtar till Halloweenbalen, alla delar i kostym håller på att falla på plats nu. Ska bara limma på fjädrar på masken och några på kjolen, pappa ska köpa superlim så då går det bra. Limmet jag köpte var helt värdelöst, rent ut sagt. Och så ska jag spraya vingarna och gummibandet på masken svarta. Pappa kommer hjälpa mig med det. Kommer bli så fint!


Nu ska jag limma!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards