A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Rianna - 3 oktober 2011 19:41

Här kommer det jag köpte på shoppingen med Johan och på Mickelsmäss!


Detta köpte jag på stan! Allt är till Halloweenbalen!

________________________________________________


 


Gimli!!!




Detta fanns på Mickelsmäss. Fick halsbandet av Johan!  


Fin fina grejer! Men tofflorna tänker jag inte berätta vad jag ska använda dem till. HEMLIS!! Nu ska jag pyssla ihop en ny header med hösttema!


MOI MOI!

Av Rianna - 3 oktober 2011 10:40

Tänkte hissa och dissa för att jag just nu inte har annat att göra.




Jag dissar: Matte. Det är fan det tråkigaste, mest ångestframkallande ämnet som finns. Jag har prov på torsdag och vet inte vad jag kan & inte kan. Fuck matte, hatar matte. Matte kan gå och ta sig i arslet!


Och jag dissar även: Folk som säger att man ska få vara som man är men ändå är homofob.



Jag hissar: Coola skolkamrater som bryr sig om hur man mår. Som märker att man är ledsen och går fram till en & frågar hur det är, eller som skickar fina små mail på facebook för att de inte hunnit stanna till och trösta. Fin klass jag har, gillas stort!


Och jag hissar även: Iste! Hur gott är inte iste egentligen? Speciellt med persikosmak, mums så gott! Skulle kunna dricka hinkvis om det varit mindre kalorier i iste än i vatten. Men det är ju inte så, tyvärr. 


 

Moi moi!

Av Rianna - 3 oktober 2011 09:46

Är allmänt nöjd med mitt liv. Det enda som skulle kunna förstöra det är matteprovet på torsdag...


Men varför hänga läpp?! Jag har haft en fantastisk helg! Johan kom till mig på lördagen, vi mös en stund innan vi åkte ned på stan där jag inhandlade saker till min Halloween-kostym. Sedan gick vi på Kina-restaurang och åt buffé, jag betalade den här gången då han OFTA betalar maten. Sedan drog vi hem, där vi fick ännu mer mat! Fläskkorv och rotmos, vilket var mumsigt! Efter maten somnade jag som en stock i Johans famn, jag hade så ont i axeln att jag inte orkade göra annat. 


På söndagen åkte vi till Mickelsmäss och tittade kring lite. Jag köpte lite fler saker där, till exempel något jätteawesome till min vildvittre-kostym, och fick även ett halsband av älskling. Det är en liten Jack från "Nightmare Before Christmas". Jättesöt! Vi var hos farmor också, där jag sov i fåtöljen för att jag var så trött. När vi sedan åkte därifrån storhandlade vi åt Johan på Maxi och drog hem för att kolla på "Limitless" och äta pistagenötter och dricka lite iste. Vi tog en kvällspromenad i regnet efter filmen, under ett varsitt paraply medan vi småpratade och pussades. Så mysigt! Sedan somnade jag i hans armar senare på kvällen, älskar mitt liv! 


Idag när vi ätit frukost & gjort oss klara för skolan så cyklade jag och Johan tillsammans till en korsning där jag skulle åt höger och han åt vänster. Där skiljdes vi åt för att sedan träffas på eftermiddagen då han måste hämta sin mat hos mig, han kunde ju inte släpa maten till skolan.


Nu sitter jag bara och väntar på att få börja med min grupps Stop Motion som vi har i arbete på "Estetisk Kommunikation". Jag kom för tidigt, var i skolan vid typ 9.00 och vi skulle mötas 11.00 Men aja, då hade jag tid att kolla datorn!


Men nu ska jag göra annat!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards