A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Rianna - 28 oktober 2011 07:53

Imorrn är det dags för BAL!!! Jag är så sjukt taggad!


Idag ska jag hem till Peppar och fixa med naglar, hår och smink. Hon ska få låna min choker på balen och jag ska få ett halsband med en riktig fågelklo av henne! Coolt va?! Kommer passa perfekt till min kostym! Har sett fram emot denna bal sjukt länge! Ska bli så underbart!


Om en halvtimme ska jag dra iväg till en psykolog på Samariterhemmets vårdcentral. Vi ska prata om mig och mina matvanor, typ. Fattar inte riktigt varför jag behöver en psykolog till det egentligen, men aja! Jag får väl snällt gå dit och prata! 


Ni bara måste se den här Harry Potter-videon OM ni sett slutet på den sista Harry Potter-filmen! (Det blir ju spoiler annars!) Kolla in, den är så sjukt bra! Älskar de i allra första början, men Harrys mamma.

Så sjukt fin! Jag grät av den, kan jag lova!


Nu ska jag fixa till mig innan jag drar!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards