A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Rianna - 12 oktober 2011 20:15

Nu mår jag så mycket bättre än vad jag gjorde tidigare idag! Ser ett ljus i tunneln men är fortfarande avig på skolan i allmänhet.


Men Alexander i klassen gjorde min dag. Han satte sig på huk och drog in benen innanför tröjan, tog på sig Fredriks glasögon och satte Elins pälsgrej på huvudet så att det såg ut som en stor pälsmössa. Sedan hoppade han omkring & såg ut som en liten dvärg. Det såg apkul ut så jag garvade så att jag grät. När jag sedan sa "Han ser ju ut som en riktig dvärg." så vände han sig om och sa med en rolig dialekt (som om han var från typ Sibirien) "Är du rasistisk nu också?! Nä nu..." och så började han springa skitroligt mot mig efter bästa förmåga, det är ju ändå ganska svårt att springa på huk med benen instoppade innanför tröjan? Sedan så snubblade han och hamnade utbredd på golvet. (Han gjorde inte illa sig) Fan va alla skrattade, det var så jäkla kul! Efter att ha varit så ledsen hela dagen så blev jag så glad! Tack Alexander för ett gott skratt!  


Imorrn blir det inget matteprov återigen!! JAAAA!! För Jonas är fortfarande sjuk. Vi får ha en vikarie och börja med kapitel 3 istället. Jippie.. Typ.. Haha! Men ändå, jag vill få provet överstökat.. Men eftersom jag inte hunnit plugga/glömt boken hemma så uppskattar jag den extra tiden. Ska fråga Malin om hon kan hjälpa mig lite i helgen! Ska bli kul att åka dit, by the way. Har inte umgåtts med min gudmor på tu man hand på jättelänge. Älskar min gudmor!  


Nu ska jag gå och fixa ihop smoothies som ska drickas till frukost imorgon! Vi hörs!


Och ha en fortsatt trevlig kväll!

Moi moi!

Av Rianna - 12 oktober 2011 10:41

Är trött på allt som har med skolan att göra. Jag vill bara åka hem...


Sitter nu och har lektion, Digitalt Skapande. Har inte gjort något på min stop motion och orkar inte göra det nu heller. Allt skolarbete står mig åt huvudet och jag orkar bara inte. Har nästan ingen fritid efter skolan när jag MÅSTE lugna ned mig, men man hinner inte vila för då måste man göra hemmaprojekt och läxor & all jävla skit. 


Jag känner mig såhär idag:

True story...


Skolan behöver inte suga hela tiden, men NU gör den faktiskt det! Jag orkar inte med skiten för tillfället, vill att det ska bli helg igen och igen. Vill vara med min gudmor, vara med mina kompisar, klä ut mig, pussa på min pojkvän, dansa på balen, bara göra något annat än just denna fucking SKIT! 


Kommer antagligen älska skolan en annan dag men just nu gör jag inte det, okej? Så klaga inte på att jag klagar, tack. Har liksom inte bett om det. (Anledningen till att jag säger detta är för att folk har klagat på mitt klagande idag och jag orkar inte mer...)


Om två dagar är det helg, innan dess är det ett par redovisningar som har med teater, matte och bild att göra innan man kan ta helg. Får väl stå ut med det, då... 


Snart är det lunch, är så jävla desperat efter MJÖLK!!!


Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards