A nerdy sweet life

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Rianna - 5 oktober 2011 10:59

Fan, vad jobbigt det är att animera.


Ska göra en stop motion, fast själv den här gången. Ska handla om ett äpple och ett päron som blir styckade med kniv. Va nyskapande, eller hur? Hatar animation! Och till på fredag måste jag ta åtminstone tre bilder i motljus, medljus och sidoljus. 


Och imorrn är det matteprov. FUCK! Men av nån jävla anledning blev jag helt plötsligt lugn och INTE ALLS stressad. Vilken snabb växling... Men ja, ska ju jobba matte med Johan idag. Och blir det total failure på provet så kan jag alltid göra om det. 


Och precis nu fick jag även veta att det inte är prov imorrn. JAAAAAA!!!! Men jag ska plugga i alla fall, jag lovar. Men mysa med Johan kommer jag också att göra! Nu ska jag ha lunch!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards