A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Rianna - 29 januari 2012 19:00

The bro that makes me happy every time I log in on YouTube!

 

 

 

 

 

 

Ni som inte upptäckt Pewdie ännu, WATCH!

 

*brofist*

Av Rianna - 29 januari 2012 16:00

Jag känner inte för något just nu. Förutom att vara med en vän eller med pojkvännen. Känner mig allmänt depp. Vet inte riktigt, det är djupt rotat. Irriterar mig på sådana depressioner som inte ens har någon grund, man bara går omkring och mår dåligt. Blä..


Johan var här i helgen, idag åkte han hem. Jag hade tänkt följa med. Men nej, det fick jag inte. (Kanske därför jag är depp?) För jag skulle visst städa och räkna matten själv. Jag kände att jag inte riktigt "avslutat" helgen med Johan än, men han skulle tvunget hem klockan tolv. 


Varför måste jag tvunget bli så ledsen när vi skiljs åt? Jag hatar det... Jag vill bara packa ihop mina grejer nu och dra dit. Men då kommer mina päron explodera, så det är ingen idé.


   So near, but still so far away...


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards