A nerdy sweet life

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Rianna - 25 januari 2012 21:33

Är det bara jag som såg på detta när jag var liten?










Nostalgi! Åh, jag vill bli liten igen och sitta bänkad framför tv:en när allt detta gick! Och Bolibompa var så mycket bättre då. JUSTE, kom på att jag har flera inspelade Disney-timmen och Björnes Magasin på VHS i mitt rum. Gissa vad jag kommer göra resten av kvällen?  


Moi moi!



Av Rianna - 25 januari 2012 21:24

ÄNTLIGEN hittat en sida med skal för min typ av telefon! Jag har letat som en tok!


Här är en länk till sidan, ifall du har en Galaxy Mini också och vill ha ett snyggt skal!


   Detta skal vill jag ha! Påminner mig om Rupert Grint vilket påminner mig om Harry Potter! Skulle vara ännu bättre om det stod "Keep calm and slap a muggle". Haha! Men denna får duga. Rött är ju fint också!  


 Det här var ju också otroligt sött! Svart är ju en färg jag har på nästan alla mina kläder dock så vill ha något som sticker ut!


Nu ska här tittas på barnprogram!


Moi moi!

Av Rianna - 25 januari 2012 13:01

Jag vaknar upp, äter frukost och lägger mig för att vila...


Sedan får man det värsta samtalet på länge. Ett samtal som förstörde hela min jävla dag. 


Hålla god min i skolan är ingen konst, har ändå inga ordentliga vänner där. Dock kommer jag inte orka att träffa Peppar, och hoppas på att hon läst på fb eller att hon kommer läsa här. Förlåt Peppar, jag mår inte bra helt enkelt. Har ingen lust att ta mig till stan... See you another day  


Ska träffa Johan imorgon, så att vi kan diskutera vissa saker. Bland annat om samtalet idag. Alltså, det låter mycket värre än det är: Vi ska inte göra slut, det har inte något med bråk att göra. Tänker inte säga något mer, lovade att hålla tyst.


Hej då för nu...


   Älskar dig!  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards