A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Rianna - 11 januari 2012 20:51

                                               

  (Bilder från weheartit och google)

Av Rianna - 11 januari 2012 08:55

Som många redan räknat ut så är förstås inte min profilbild på bloggen inte seriös. Jag tror inte att jag är snygg och jag gör inte duckface för att göra mig snyggare, snarare fulare och roligare.


Men vissa verkar inte fatta det, och det är ännu roligare när man får påhopp på mailen där det står att jag ska sluta göra duckface för att jag inte alls blir snyggare av det. Det är ju fan inte meningen att jag vill göra mig snyggare heller. Duckface är den fulaste minen man kan göra, och jag gjorde den för att ha en kul profilbild att använda på bloggen. Herregud! Ta mig INTE seriöst när jag gör sådana miner, shit. Om ni finner det provocerande av allt i världen så undrar jag varför ni ens läser min blogg.


Sedan en sak till, inlägget jag skrev om att man är äcklig om man finner smala tjejer tjocka jag ändrade på det för att det var en person som kommenterade detta inlägg, om att det var för starkt uttryckt. Jag kan erkänna att jag tog i lite för mycket, men jag blir så fucking arg på folk som anser att Miley Cyrus är TJOCK. Då har man bara blivit totalt manipulerad och hjärntvättad av dagens samhälle, av dagens vrickade och förjävliga ideal. Men jag ska vara mer försiktig med orden framöver. Men "lol", jag tycker som jag tycker, jag har min egna åsikt, du får väl tycka att jag är äcklig för min åsikt om du vill. Du får det att framstå som att JAG inte får ha en åsikt, och det tycker jag också är fel. MEN, jag erkänner att jag tog i lite för mycket. Har märkt att du kommenterat ilsket ett par-tre gånger på min blogg, om du tycker jag är korkad eller dum så läs inte då. Då blir både du och jag nöjda & glada!  


Nu ska här ätas lunch!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards