A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Rianna - 20 januari 2012 13:30

En tjej som jag snackat med ett tag ville att jag skulle tipsa om hennes nya blogg! Dock är hon anonymså jag kommer inte säga hennes riktiga namn.



www.bloggerotica.bloggplatsen.se 


En informations-blogg om det mesta inom kärlek, erotik, sex m.m Ser ut att kunna bli något bra! Jag kommer i alla fall läsa.  


Moi moi!

Av Rianna - 20 januari 2012 09:16

Just ni sitter jag på fotolektion...


Som är allmänt chill då jag inte har något att göra och kan sitta ned och skriva på bloggen istället. Snart är det rast, vilket är drygt då rasterna här är aslånga, och det finns i princip ingenting att göra på våra raster. Speciellt inte för mig, som knappt hänger med någon här i klassen förutom Love. Vi brukar lira MTG, men glömde mina kort idag också... Blä!


Ska träffa Peppar idag, ska bli awesome! Ska svänga förbi McDonalds och köpa Rarity & Fluttershy, så har jag hela samlingen med McDonalds-ponys. Sen fattas det bara en blindbag-Appeljack som inte glittrar! 


I like ponys, deal with it! 


I helgen drar jag till Johan där jag ska plugga matte och käka burritos! Mums! Ska gymma på idag eller söndag också, ska springa på bandet som vanligt. Kanske lyfter lite hantlar därhemma också, har nämligen två stycken 2-kilos hantlar! Blir typ 40 lyft eller något. GÖTT! Håller med under 90-kilos strecket så jag är mer än nöjd. 


But I shall go for now!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards