A nerdy sweet life

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Rianna - 21 maj 2012 20:40

Chapter by chapter, I'm falling faster and faster..


God, I hate me.


Adjö.

Av Rianna - 21 maj 2012 14:14

Har haft en rolig helg, igår kom även Tonix över och vi planerade vårat piratlajv och hon sov över. Vi såg på Fråga Olle dokumentären och Peter Pan. Vi somnade till Harry Potter-talband och idag åkte hon hem runt tolv.


Hade väl tänkt att träna med Johan idag, men han har förstås glömt bort och tänker istället plugga med sina klasskamrater. Visst, plugga är viktigt. Men hade hade lovat.. Och när jag väl pratade med honom och blev besviken så skulle han förstås oja sig och säga vilken dålig pojkvän han är. Jag blev BESVIKEN, inte tycker jag att han är en dålig pojkvän för det... Ge mig dåligt samvete bara, det är ju förstås mitt fel då jag är så... självisk?


Så är inte direkt på humör idag. Usch...


Lyssnar på denna just nu. Så jävla fin låt. 

Gåshud.


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards