A nerdy sweet life

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Rianna - 11 april 2011 16:04

Idag fick vi internet i lägenheten! Vilken lycka! Både jag och mina päron har haft värsta internet-abstinensen! Lol! Men nu är den tillbaka, kära internet vad vi har saknat dig!

 

Idag gick det ganska bra i skolan, men jag har bara skrivit en massa instuderingsfrågor och nu är jag fanimej trött på dem! Men jag måste skriva in resten, jag tänker inte lämna stolen förrän jag är klar! Så det så!!


Jag laddar ned låtar av banden "A Day To Remember" och "Escape The Fate" också, de är skitbra!! Ska ladda ned några låtar av bandet "We Butter The Bread With Butter" också!! De är awesome!!   Jag gillar spy-låtar... Hahaha!


Nu har jag skrivit klart i vilket fall, nu är det engelskan och annat skit som väntar. Men de tänker jag fanimej inte jobba med nu! Nu tänker jag lyssna på musik, that's it!


Längre inlägg kommer imorrn!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards