A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Rianna - 29 januari 2011 17:52

Idag var man på enkelgympa med brorsan. Sedan hem till honom och ta ett bad! Sedan såg jag ut såhär! *peka nedåt*


Mitt hår är ovanligt fluff! Trololol, vad glad jag blir!


Inte mycket jag har gjort idag förutom att gympa och att bada. Jag provade ansiktsmask idag, en gjord av sådan här pormask-borttagare (man kunde använda den som mask) och det brann fan i huden! Det sved så in i h*****e!! Usch, men efter fem minuter kunde jag tvätta bort den, skönt!!


Snart ska jag och pappa kolla på Epic Movie, den är helt psykad men så jävla rolig!


Ska dra nu!

 

Moi moi!

Av Rianna - 29 januari 2011 17:18

Tilia...


Jag är ledsen för att jag inte säger saker i tid.

Att jag inte finns för dig när du som mest behöver det.

Som nu, din gammelmormor har dött.

Det är så hemskt och ledsamt, men det var bra att hon dog på ett sådant fridfullt sätt, att hon somnade in lugnt och stillsamt.

Jag är verkligen ledsen för dig och din familjs skull, det är jag.

Och hon levde nog ett bra liv, det låter så när du skriver om henne på din blogg.

Jag vill finnas för dig, och när jag inte gör det skäms jag, det ska du veta.

Du orkade inte prata mer just nu, och jag hoppas att du inte är ledsen på mig.

Jag har gjort dig besviken tillräckligt. Jag vill inte göra det fler gånger... 

Förlåt, för att jag kan vara en dålig vän.

Förlåt...

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards