A nerdy sweet life

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Rianna - 2 juli 2012 21:03

Wow, jag trodde aldrig att skal för Samsung Galaxy Mini skulle finnas på Fokis egna hemsida. Men det fanns det! Snygga var de också! Hoppas man kan få beställa därifrån i framtiden!

 

Min favorit!

       

Mer skal finns på denna länk!


Moi moi!



Av Rianna - 2 juli 2012 18:21

Vilken är din favorit bland de goda i Harry Potter?

 

Det finns så många karaktärer som jag diggar, just för att de antingen har en cool attityd, personlighet eller stil. 

Jag gillar Neville väldigt mycket då han deep down är väldigt modig och stark, han är en bra talare och han är en av de få som kan se badass ut i en stickad kofta. (Nu utgår jag alltså ifrån filmen när det gäller det där med stickad kofta.)


Jag gillar Minerva McGonagall för att hon är en sådan krutgumma. Hon har en mycket häftig och är bra på att käfta emot, men hon är även väldigt snäll och alltid rättvis. 


Jag gillar Ginny för att hon är så stark och tuff, hon är väldigt självständig och inte så jävla gnällig som många tonårstjejer är. Hon kan ta en smäll eller två utan att börja gråta och gnälla. 


Jag gillar många och åter många karaktärer från Harry Potter, goda som onda. Men jag gillar inte huvudpersonen, av nån anledning. Harry är liksom så... mesig. Även om jag kan känna igen mig i många av de situationer han hamnar i så faller hans personlighet mig inte i smaken. Jag tål honom, såklart, annars skulle jag nog inte läst böckerna (eller jo, kanske ändå, men i alla fall.) 


Men min favorit, om jag måste bestämma mig för en enda, är nog Luna Lovegood! Hon bryr sig inte ett skit om vad andra tycker om henne, hon är så himla lugn och sansad hela tiden, hon tycker att man inte alltid borde titta på fakta då man kan upptäcka så mycket mer, hon vågar stå för sina åsikter, hon bär sin trollstav bakom örat vilket är swag, hon har en cool klädstil (I mean, come on, she has radishes as earrings and a cork-necklace!) Hon är helt enkelt en sådan person som jag vill vara, en sådan som vågar vara och säga utan omsvep. Luna Lovegood, you are my hero!


    

 

That was my favorite good guy!

 

Moi moi!


Av Rianna - 2 juli 2012 17:53

Ger er lite njutbar musik!

 





Nom!

 

Moi moi!



Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards