A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Rianna - 17 februari 2012 14:14

Idag blev det sola och bad vid poolen. Läste "Arvtagaren" under gassande sol medan en massa småbarn plaskade omkring i vattnet. Skönt att bara ta det lugnt!


Mor och far gick ned till stranden, kände inte för att följa med så jag sitter och pluggar. Ser på lite PewDiePie också, man måste ju bara älska hans humor! Johan var magsjuk igår, men åkte ändå till skolan för att kunna prata med mig via msn. Sade bestämt åt honom att åka hem, sedan ringde jag honom med våran abonnemang-mobil. Han blev gråtfärdig, jag blev så glad över att han uppskattade det. Vi pratar annars via röstsamtal på msn, men det är inte riktigt samma sak. Vi bestämde att vi skulle gå på bio och käka middag tillsammans på helgen samma vecka som jag kommer hem. Jag bjuder för en gångs skull!  


Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder som jag tagit hittills under resan.


                       

Den här bilden är så klockren, detta är antagligen något Johan skulle göra. Silvertejp är din bästa vän! XD


Imorgon ska vi åka iväg till Loro Parque, här är en video över hur det kommer se ut!


Nu ska jag käka lite lunch! 


Moi moi!  

Av Rianna - 17 februari 2012 13:29

Johan skulle nog hoppa jämfota av glädje om jag gjorde så här för honom. Mattenörden liksom!  


     Johan, jag älskar dig så mycket att jag skulle kunna räkna matte för din skull!  


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards