A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Blir lite less

Av Rianna - 5 mars 2012 07:44

OBS! Om ni inte vill läsa ett deppigt inlägg så läs inte detta! Now you have a choice! 

Jag får så mycket skit för mitt utseende, börjar bli jävligt trött på det!


Sedan finns det folk som faktiskt försöker vara snälla när de skriver till mig men de använder sig av så onödiga ord att jag ändå tar illa upp. En kille sa att jag såg underbar ut i mina bilringar... Bilringar? Oj, vad mitt självförtroende höjs där, verkligen. Jag tycker inte illa om personen men hans ordval kunde ha varit bättre. Om han nu sa så för att vara elak har jag ingen aning om. 


Sedan till de som faktiskt är ute efter att trycka ned mig. Vad angår min vikt och mitt utseende er? Jag bara undrar? Om du stör dig på hur jag ser ut så kan du blunda eller låta bli att se på bilder av mig överhuvudtaget?! Du har inte blivit tvingad hit, eller till min bilddagbok, eller min facebook. Calling me fat doesn't make you any skinnier! Så att säga... Jag blir bara så förbannad! Varför ska JAG få lida för ERAN skull? Jag har fått stå ut med så mycket skitsnack om mitt yttre att jag fan inte pallar mycket mer. På vilket sätt blir ni lyckligare av att tracka på någon ni inte ens känner? Ni måste vara några jävla sadister eller så mår ni bara skit själva men tycker att andra förtjänar att må lika dåligt som ni. Fy fan!


Energivampyrer som på samma gång som de suger all kraft ur mig, placerar en känsla av hopplöshet i magen på en. En sådan där känsla som får det att kännas som om man aldrig kommer bli glad igen utan kan bara ligga och känna sig kass. Hatar det! 


Idag ska man jobba hemma, känner mig stressad till tusen. Aja, I guess shit must be done.


Moi moi!

 
 
Shaak

Shaak

5 mars 2012 10:26

Hej Rianna! Såg att du länkat till din blogg på fejjan, så jag tänkte ta mig en titt och hittade detta inlägget! Antar att du hört detta förut, men du är fin - oavsett hur du ser ut! Utseende är ju alltid en smaksak, och jag hatar folk som alltid måste uttrycka sin åsikt om allt och alla. Jag tycker i alla fall att du är asvacker!

Kramis!
Jacqueline

http://shaak.blogg.se

Rianna

5 mars 2012 11:06

Tack Jacqueline, du är fin du med. Och vacker! (Grattis till förlovning by the way) Jag är bara så otroligt känslig för kommentarer om min vikt men visst folk verkar inte fatta det. Jag mår dåligt när jag äter, speciellt sötsaker, men jag kan bara inte sluta. När folk sedan kommenterar om mig så blir jag så stött och vill bara dö.

Men jag blir även rysligt glad när folk, som du till exempel, skriver att jag är fin. Jag försöker att inte bry mig om idioter som vill mig illa, men ibland så klämmer det åt som fan. But I still try to stay strong :)

Tack återigen, du fina människa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards