A nerdy sweet life

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Rianna - 18 juli 2011 18:17

Detta är det tredje "Bara dig"-inlägget, som nu kommer handla om fina lilla Linnéa.

 

Tja, Linnéa. Hur ska jag säga? Du är som en liten mormor, som gillar att pyssla, klä sig i mysbyxor och långärmade myströjor, ta hand om småbarn och vara allmänt... mysig? Du gillar konstig mat som till exempel bruna bönor, och kollar ofta på gamla adventskalendrar. Vilket är ganska bra dock, för de gamla är så mycket bättre!


Whatever you do, you do it with a smile

 

Jag har känt dig sedan... Funbo borde det ha varit. Jag kommer inte ihåg särskilt mycket av den tiden, jag umgicks mest med Emelie, Emma eller Max. Vi pratade ibland. I Almunge så umgicks vi lite mer, men bråkade ofta, kommer inte ihåg över vad.   Men i Kunskap umgicks vi som mest, och när jag fortfarande bodde i Gunsta så gick jag till dig då och då för att bara chilla framför tv:n och föra långa samtal om random stuff hela tiden.


In a summer haze, bound by the surprise of our glory days

Jag kommer ihåg den underbara festen du hade! Hela gänget lekte lekar, grillade korv, proppade i sig godis och tårta & körde "Fångarna på fortet" då JAG blev tvungen att stoppa ansiktet i sur filmjölk och fiska upp vindruvor med MUNNEN som Linda var tvungen att äta upp, stackars kvinna må jag säga! Men FAN va kul det var! En av de roligaste fester jag varit på! Du och din familj är jävligt bra festfixare! 

Du är jävligt lattjo, women! Men ofta mår du dåligt, fysiskt alltså, det är synd! Men jag är glad för att du hittat mannen i ditt liv nu som kan få dig att må bättre på andra sätt, I'm talking 'bout the guy named Rasmus, glad att du äntligen hittat nån bland skitarna innan.. Jag behöver bara säga en sak: Sten... *sigh* 

Jag kommer att gå i en skola nära din, och ibland äter ni lunch hos oss! Då kan vi prata irl som vi inte gjort på länge! Ska bli kul! Och vill gärna se vad ni säljer för något på Ekeby Gymnasiets.. vad det nu heter... Aja, en affär är det i alla fall!   Vill gärna gå en promenad med dig, som vi gjorde ett par gånger i Gunsta. Det var så skönt för man kunde prata av sig och sedan gå i tystnad och bara chilla.

 Damn you're fine! 

Jag hoppas vi syns snart, din mysiga mormor-person!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards