A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Rianna - 12 juni 2012 08:10

Jag vann i en tävling för ett tag sedan där man kunde vinna teckningar av olika ponys från olika generationer. Jag vann tröstpriset Medley, en generation 1 pony!


   Annars brukar inte jag samla på ponys från G1 till G3 då jag tycker att G4:or är snyggast. Men denna Medley såg inte ut som en G1, G2 eller G3, så hon får gärna stå bland mina andra ponys i min samling. Otroligt fint ritad, tycker ni inte? Här är tecknarens DeviantArt-sida! Otroligt duktig, inte sant?


Nu ska jag dra på skolavslutning! Får även mina fotoböcker idag som jag gjorde för ett tag sedan.. IIIIHHH!!  


Moi moi!

Av Rianna - 12 juni 2012 07:43

Vad är alltså min position inom quidditch?


Jag skulle nog vara slagman om jag måste välja en plats på planen. Jag skulle nog inte vara en bra jagare eller sökare. Om jag fick välja en position utanför planen skulle det vara kommentator eller en i hejjaklacken. För jag är nog inte så säker på att jag skulle ha en fallenhet för quidditch överhuvud taget om det gick att spela den sporten.


Det var det.


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards