A nerdy sweet life

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Rianna - 9 april 2012 20:42

Kör väl en liten hiss och diss då!


 

Jag hissar: 

* Robert som håller i Medelgympa och Dans Fuego på Ekebys Friskis & Svettis. Han är helt jävla underbar och har en otrolig energi!

* Min pojkvän för att han är så underbar

* Bilddagboken/dayviews. Tro det eller ej, men jag börjar verkligen att gilla den hemsidan ordentligt.


 

Jag dissar:

* Skola imorgon. Jag orkar inte.

* Folk som snackar skit bakom ryggen

* Sparkdräkter/One Piece. Förstår mig fan inte på folk som har på sig dessa asfula plagg i allmänheten. Mys i dem hemma, om det nu är så skönt. Men kom inte utklädda som jättebebisar på stan, det är fan inte snyggt, moderiktigt eller coolt. Bebisar är sjukt söta i dem men det är fan ingen vuxen!


Nu ska här sovas!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards