A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Rianna - 3 augusti 2011 21:41

Kom ihåg alla, min tävling är i full gång! Även om det är "bara" två som deltagit än så länge... Haha! Länk till tävlingen: http://dont-stop-the-music.bloggplatsen.se/2011/08/02/5940263-tavling-hemlig-present-lankning/ 


Idag var jag med Emma och Lollo till Fyrishov! Jag lyckades med att våga hoppa från 2:an i hopptornet som jag inte vågat på ganska länge, men idag vågade jag! Efter badet åt vi, och jag måste säga att det mesta blir gott om man doppar det i salsa! Utom glass och andra sötsaker.. Vi testade att doppa både hot snacks och plättar i salsan, hot snacksen smakade plötsligt popcorn och plättarna smakade ravioli. Konstigt? OHJA!


Igår var jag med Peppar, Selma och Isak på lite picknick och ganska mycket fotande och promenerande. Med tanke på att vi tog kanske 300 bilder så tänker jag bara lägga upp några av de bästa. Det var ju ändå viktigast för mitt lilla gäng att få se dem, eftersom vissa har en rolig historia bakom sig!


 


Denna har jag redigerat!

 

Denna är också redigerad. Båda bilderna är på Isak!


                                                                         

Fan, jag blir bara sötare och sötare för varje dag! XD


Orkar inte skriva om allt vi gjorde, bilderna får stå för berättelsen!

Imorrn drar jag till Johan i Morgongåva, han har ÄNTLIGEN flyttat in! Så från torsdag denna vecka till måndag nästa vecka så är jag inte i Uppsala. Mys med pojkvännen är denna helgs recept!


Mår illa nu, jag är inte trött men lite förbannad. Peppar knows why! (Det vi pratade om i fb-chatten om du-vet-vem.) Jag blev bara så jävla förbannad, och ganska besviken faktiskt. Kanske är överdriven men ja, jag tyckte inte om "anklagelsen" eller vafan jag ska kalla den för. Hybris i vilket fall! (Talar i gåtor för att jag inte vill hänga ut. Den som vet, den vet.) Men det är okej, är även nervös inför imorgon så det är en liten del i illamåendet. 


Nu slutar jag med att lägga upp en bild på en glass!

Detta är by the way också en redigerad bild. Visst blir man läskad?


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards