A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 november 2017

Av Rianna - 24 november 2017 23:58

På grund av ändringar i planeringen så blir det bara kalender-öppning av min kalender från kawaii.se!

 

Jag och maken kollade efter material till våra kalendrar till varandra idag men vi hittade inte det vi ville, så vi fixar det till nästa år istället! Men tack till ni som röstade om vilka kalendrar ni ville se, hoppas ni inte blir besvikna över att det bara blir öppning av en kalender. 


Tänkte visa en liten sneakpeek på hur kalendern ser ut också. Har hängt upp alla paket (som kom lösa så man kan arrangera dem lite som man vill, tex som jag gjort) på en sorts kalender jag köpte från TGR (Flying Tiger) förra året med siffror och en liten ring som man hänger paketens snören i. Är väldigt spänd på att det ska bli 1:a december så jag kan få börja öppna paketen och visa er vad som finns i! 

[Klicka på bilden för att förstora den!] 

 

Har du någon kalender? Vilken sort? Kanske likadan som jag? Eller kanske choklad, lakrits, godis, prylar, smink, Lego eller något annat? Kommentera gärna!

  

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards